Transformatie.

Hoe ik in deze gemeenschap terecht gekomen ben doet er niet toe.
Mijn eerste ervaring met het fenomeen deed zich voor bij mijn ontmoeting met een willekeurige voorbijgangster. Ze keek me enkele seconden strak aan en haar lichaam veranderde toen in iets dat ik niet beter kan aanduiden dan als een soort gelijkbenige driehoek. Dat proces nam enige seconden in beslag en vervolgens verwijderde zij zich alsof er niets aan de hand was.
Een andere keer bij een spelletje schaak veranderde mijn partner plotseling in een struikachtige boom wat het mij onmogelijk maakte om verder te spelen.
Steeds vaker werd ik geconfronteerd met soortgelijke verschijnselen. Mensen veranderden in dieren, planten en allerlei voorwerpen en toch ging iedereen gewoon door met leven.
Ik probeer nu achter het geheim van deze transformaties te komen. Ik ga het in ieder geval ook zelf proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten