Beste Allemaal.

 Ik schaam me er niet voor hier in het openbaar aan u te verklaren dat ik graag een staart zou hebben. Niet zo'n staart als die van een paard of ook niet die van een koe (met die rare kwast), maar een mooi, glad exemplaar van één, tot misschien zelfs anderhalve meter lang.
De vele voordelen hieraan verbonden hoef ik u niet te noemen. Ik denk aan de extra mogelijkheden zoals je tegenstander wurgen bij een lijf aan lijf gevecht, of het vasthouden van een kookboek om je beide handen vrij te hebben bij het bereiden van ingewikkelde gerechten.
Natuurlijk vereist zoiets ook enkele aanpassingen, kleding en meubilair bijvoorbeeld. Maar wij intelligente geëvolueerde zoogdieren zijn vindingrijk genoeg om dat soort problemen op te lossen.
Ik dank u.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten