Korte berichten.

Complicaties.

Toen ik vanmorgen wakker werd had ik een probleem. Ik herkende mezelf niet in wat ik dacht, wist en voelde en ook mijn lichaam kwam me totaal onbekend voor. Ik zat niet alleen in een vreemd lichaam maar ik wás ook iemand anders. Dat zal voor alle betrokkenen wel complicaties geven.

Een bom.

Hij was er zeker van dat er zich een bom in zijn buik bevond, een bom die elk ogenblik kon ontploffen. Voor zijn eigen veiligheid werd hij opgesloten in een inrichting maar vrijwel meteen lukte het hem te ontsnappen. Nu loopt hij rond : een gevaar voor iedereen.

Deinzen

Omdat de deur wagenwijd open stond ging hij naar binnen. Wat hij daar aantrof deed hem walgend achteruit deinzen. Het is niet te beschrijven en daar zal ik ook maar niet aan beginnen.

Klokken.

Omdat hij zich schuldig voelde had de 68 jarige weduwnaar zich gebarricadeerd in de klokkentoren en bleef hij de klokken luiden tot politie en burgers hier na enkele uren met geweld een einde aan maakten.

Springen.

Volkomen onverwacht was deze man uit het raam van de tweede verdieping gesprongen en jammer genoeg kon ik niet verhinderen dat alle vijf andere gezinsleden hem één voor één achterna sprongen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten